KIT AMBREIAJ
KIT AMBREIAJ SI VOLANTA
VOLANTA
PLACA PRESIUNE AMBREIAJ
DISC AMBREIAJ
RULMENT PRESIUNE
CABLU AMBREIAJ
POMPA AMBREIAJ
CILINDRU AMBREIAJ
RULMENT PRIZA DIRECTA
ACCESORII AMBREIAJ
ALTERNATOARE
ELECTROMOTOARE
CAUCIURI / ANVELOPE
PIESE OE PEUGEOT
 
Cum cumpar
 
Termene de garanţie

Acordam acelasi termen de garantie ca si producatorul.Termenul de garantie in acest caz va fi coform legii H.G. 394/1995 de la data vanzarii. Produsele care prezintã în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi înlocuite cu altele noi, conform H.G. 394/1995, în termen de 30 zile de la data solicitãrii în scris. Termenul de garantie decurge de la data înscrisã pe facturã la vânzare. Vânzãtorul este exonorat de rãspunderea privind garantia si aceasta poate fi anulatã în urmãtoarele cazuri: piesa nu a fost montatã într-un service autorizat sau intr-un service autorizat RAR pentru autoturisme piesa s-a defectat datoritã unui montaj incorect sau datoritã montãrii împreunã cu piese conexe uzate, defecte sau modificate; piesa a fost gresit aleasã sau a fost utilizatã pentru alt scop decât cel indicat in catalogul producãtorului; piesa nu a fost identificatã corect datoritã prezentãrii de cãtre cumpãrãtor a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit; piesa s-a uzat sau deteriorat datoritã suprasolicitãrii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandãrilor producãtorilor autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificãrile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producãtor; autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevãzut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzatoare (raliuri, competitii sportive, taximetrie etc.); autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altã naturã (socuri termice, electrice, mecanice);# piesele prezintã urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformãri; piesa prezintã o uzurã normalã. Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmãtoarele documente: factura si chitanta de achizitie certificatul de garantie care s-a eliberat la vânzarea piesei; dovada montãrii piesei într-un service autorizat sau service autorizat RAR pentru autoturisme (deviz de manoperã); documentul emis de cãtre un service autorizat sau service autorizat RAR pentru autoturisme prin care se constatã si se descrie detaliat defectiunea; copia dupa certificatul de înmatriculare al autovehiculului; documentul din care sã rezulte cã s-a efectuat controlul periodic al autovehiculului.

DECLARATIE DE CONFORMITATE

S.C AUTO BROTHER 888 MMM S.R.L cu sediul în Bucureşti cu certificat de înregistrare J40/3619/2011 asigurăm, garantăm, declarăm pe propria răspundere conform HG 1022/2002 privind regimul produselor şi serviciilor care pot pune în pericol viaţa, sănătatea, securitatea muncii şi protecţia mediului că produsele comercializate de S.C AUTO BROTHER 888 MMM S.R.L corespund normelor şi normativelor ISO 9000, ISO9001, ISO 9002. Noi,declarãm pe propria rãspundere cã produsele comercializate de noi corespund codurilor-reper din cataloagele si listele editate de producãtor.

ALTE CONDITII:

1. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfã si facturã se acceptã numai dacã acestea au fost sesizate în scris în termen de maximum 2 zile de la data livrãrii.
2. Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat, piesele care au fost deja montate sau piesele care au fost comandate verbal.

Nu se acorda garantie pentru urmatoarele categori de produse: curele (distributie, transmisie) elemente de aprindere filter (aer, ulei, combustibil) becuri ştergătoare parbriz soluţie spălat parbriz uleiuri aditivi antigel lichid de frână consumabile Perioada de returnare a pieselor este de 1 zi. Piesa se ia inapoi numai cu o justificare concreta asupra ei. Se anunta magazinul in decurs de 3 ore de la cumparare ei pentru eventualele reclamatii. Nu se accepta la retur piesele montate, (cu urme de montaj) cu ambalaj deteriorate , (rupte, scrise, murdare),fara ambalaj sau incomplete. Vă mulţumim pentru alegerea făcută, magazinpieseauto.ro.
 
TERMENI , CONDITII si GARANTIE
 

In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.
Produsele comercializate prin intermediul www.magazinpieseauto.com.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie(pe spatele facturii). De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nicio notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ. Pot exista diferente intre acestea si produsul respectiv.
Produsele comercializate de S.C. AUTO BROTHER 888 MMM S.R.L., sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat de SC AUTO BROTHER 888 MMM SRL se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare.
Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factuta de vanzare.
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: - Piesa nu a fost cumparata de la SC AUTO BROTHER 888 MMM  SRL;
- Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
- Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
- Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
- Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
- Piesele prezinta o uzura normala. Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente: 1. copie dupa factura de achizitie de la S.C. AUTO BROTHER 888 MMM S.R.L. / bonul / chitanta / dovada platii bancare cu care a fost cumparata piesa;
2. dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
3. nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
4. copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
5. piesa trebuie sa fie in ambalajul original Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.
In cazul in care reclamatia a fost justificata, ne obligam la inlocuirea produsului in terment de 30 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.
Nu se acorda garantie la: filtre (de ulei, aer, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.
Alte conditii
Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
Indiferent de modalitatea de livrare, cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.
Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest ermen.
Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre S.C. AUTO BROTHER 888 MMM S.R.L. - plata va fi efectuata de catre client; de la S.C. AUTO BROTHER 888 MMM S.R.L. catre client - plata va fi suportata de catre noi.
Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
Garantia acopera cel mult valuarea integrala a produsului reclamat.
Unele piese de schimb sunt cu valoare de garantie.In momentul livrarii piesei se factureaza piesa noua impreuna cu valoare de garantie.
ATENTIE! exista posibilitatea ca piesa sa fie reconditionata de fabricant, oferindu-se aceeasi garantie si calitate.
Piese care se pot incadra in categoria de mai sus: casete de directie, pompe servodirectie, electromotoare, alternatoare, etriere, planetare, alte piese
Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii. 0721404411*0769216181*0755477404

•  ALFA ROMEO
•  AUDI
•  AVIA
•  BERKHOF
•  BMC
•  BMW
•  BOVA
•  CHEVROLET
•  CHRYSLER
•  CITROEN
•  DACIA LOGAN
•  DAEWOO
•  DAF
•  DAIHATSU
•  DENNIS
•  DODGE
•  ERF
•  FIAT
•  FODEN TRUCKS
•  FORD
•  FORD TRUCK
•  GINAF
•  HONDA
•  HYUNDAI
•  HYUNDAI TRUCK
•  IRISBUS
•  ISUZU
•  ISUZU TRUCK
•  IVECO
•  IVECO TRUCK
•  JAGUAR
•  JEEP
•  KIA
•  LADA
•  LANCIA
•  LAND ROVER
•  LEXUS
•  MAN
•  MASERATI
•  MAZ
•  MAZDA
•  MERCEDES-BENZ
•  MINI
•  MITSUBISHI
•  MULTICAR
•  NEOPLAN
•  NISSAN
•  OPEL
•  OPTARE
•  PADANE
•  PEUGEOT
•  PLAXTON
•  PORSCHE
•  RENAULT
•  RENAULT TRUCKS
•  ROVER
•  SAAB
•  SCANIA
•  SEAT
•  SETRA
•  SKODA
•  SMART
•  SOLARIS
•  SSANGYONG
•  SUBARU
•  SUZUKI
•  TEMSA
•  TERBERG-BENSCHOP
•  TOYOTA
•  VAN HOOL
•  VOLKSWAGEN
•  VOLVO
•  VOLVO TRUCK
•  VW TRUCK
Despre noi     Promotii     Cum cumpar     Cerere de oferta     Contact
 
Alege NET Rom Business pentru succesul afacerii tale!
Copyright © 2011 Kit Ambreiaje. Toate drepturile rezervate.